Saturday, December 11, 2010

වැස්ස




    මම කියන්ඩ හදන්නේ වැස්ස ගැන කතාවක් නම් නෙමෙයි.මට වැස්ස ගැන හිතුන අදහස් කීපයක් විතරයි.පහුගිය දවස්වල ඇතිවෙන්ඩ හැමෝම වැස්සේ අත්දැකීමට මුහුණ දෙන්න ඇති. ලංකාවේ විතරක් නෙමෙයි වෙනත් සමහර රටවලත් පහුගිය ටිකේ වැස්ස හොදට දැනිලා තිබුණේ.මමත් ගොඩක් දවස්වලට උදේට බයික් එකේ ඔෆිස් යද්දියි එද්දියි නොමිලේම නා ගත්තා.
    මම දන්න විදිහට වැස්ස ගැන හොද කියන අය නම් අඩුයි.හැමෝම කරන්නේ වැස්සට බනින එක "අයියෝ බලන්ඩකෝ ගෙදර යන්ඩ හදනකොටම වහින්ඩ පටන් ගන්නවනේ" ඔය වගේ මැසිවිලි අනන්තවත් මට ඇහිලා තියනවා.හැබැයි මම නම් වැස්ස දැක්කේ හරිම සුන්දර විදිහට (ඉස්සර එහෙම නැහැ මේ ළගදි ඉදලා තමයි එහෙම හිතෙන්ඩ පටන් ගත්තේ).මම ගොඩක් ආසාවෙන් හිටියේ මම ගෙදර යන වෙලාවට වහිනවට.ඒත් ඉතින් එහෙම හිතන්ඩ වුනේ ටික දවසයි. රෙදි වේල ගන්ඩ බැරිව ගොඩ ගැහෙද්දි, සපත්තු ඔක්කොම පෙගිලා තියෙද්දි,නහයෙ සෙම ගතිය වැඩි වෙද්දි නම් හිතෙනවා වැස්ස එපා කියලා.
    ඒ හින්දා බැරිම තැන පෙරේදා ගිහින් වැහි කබායක් (Rain coat) එකක් ගත්තා. ඒක ගත්ත දවසේ ඉදලා වහින එකත් නැවතුනා. ඔන්න බලන්ඩකෝ ඒකෙත් හැටි.

No comments:

Post a Comment

කලකින් ලියූ කවිය

 කවියක් ලිව්වේ නැහැ කාලයකින් හොදට ලියපු කවිත් පලකරන්න බැහැ මෙතන හිතට මොකුත් එන්නෙත් නැහැ හිත හිස්ය කවි විතරක් ලියපුවාම හරියයිද